Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Veloitamme palautuksesta asiakaspalautuskirjeenä 4,95€ palautuskuluja toimituskulujen kattamiseksi. Postipakettien osalta palautuksesta vähennettävä summa on 9,95€. Mikäli tilauksen loppusumma täyttää ilmaisten toimituskulujen ehdon, myös tässä tapauksessa palautuksesta vähennetään postituksista syntyneet kustannukset. Suomen Mobiilivaruste Oy ei vastaa kolmansien osapuolien kanssa tehdyistä sopimuksista.

Palautuskulut voi myös maksaa itse Postin toimipisteessä Postin voimassaolevan hinnaston mukaisesti kirjelähetyksenä jolloin ne ovat edullisemmat kuluttajalle. Kuitti tulee säilyttää mahdollisia epäselviä tilanteita varten.

Palautus tulee aina tehdä samalla lähetysmuodolla kuin lähettäessä, kirjepostina jaetut paketit palautetaan asiakaspalautuskirjeenä, ei pakettina. Mikäli palautusohjeita ei ole noudatettu ja tästä syntyy ylimääräisiä kustannuksia, ne veloitetaan kokonaisuudessaan asiakkaalta.

Asiakaspalautusohje:

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntipakkauksessaan, niiden tulee olla muuttumattomia ja käyttämättömiä sekä myyntikuntoisia. Mikäli tuote on otettu käyttöön tai tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, pidätämme oikeuden pidättää tuotteen arvon aleneminen täyteen hintaan saakka.

Tuotepalautuksen voit tehdä pakkaamalla tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja viemällä postin kirjelaatikkoon tai postin toimipisteeseen,
lähetyksen päälle tulee merkitä: ASIAKASPALAUTUSKIRJE, sopimusnumero 642899. Jos alkuperäinen lähetyspakkaus ei ole tallessa voitte pakata tuotteet kirjekuoreen merkinnällä:

ASIAKASPALAUTUSKIRJE 
Suomen Mobiilivaruste Oy
Kutomonkuja 2F4 
30100 Forssa
Sopimusnumero 642899

Reklamaatio tapauksissa ota aina yhteyttä asiakaspalveluun, asian käsittelyä nopeuttaa kuva josta tuotteen vika ilmenee. Reklamaatiot voi tehdä asiakaspalvelu-lomakkeella tai sähköpostitse info@mobiilivaruste.fi.

Vaadimme aina Postin luovutuskuitin jos asiakaspalautus ei palaudu meille asti. Ilman luovutuskuittia emme voi tehdä Postille katoamisilmoitusta emmekä voi hyvittää kadonnutta asiakaspalautusta.
Postin toimipisteeseen viedyissä asiakaspalautuksissa tulee varmistaa että palautus tapahtuu asiakaspalautuskirje-lähetyksenä.

Rahat palautuvat tilille josta ne alunperin on maksettu Checkout-palvelun kautta.
Mikäli tilaus on maksettu Nordean, Handelspankin tai S-Pankin tililtä, tarvitsemme myös tilinumeron.
Meistä tai tuotteesta riippumattomista syistä palautetuista lähetyksistä vähennämme palautettavasta summasta palautuksesta. Suomen Mobiilivaruste Oy pidättää oikeuden olla palauttamatta ylimääräisiä kustannuksia, jos kuluttaja on nimenomaisesti valinnut muun kuin myyjän tarjoaman edullisimman vakiotoimitustavan.

Muistathan, että olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille, joten säilytäthän aina Postilta saamasi palautuskuitin tallessa. Joissain tapauksissa palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi kestää jopa 14 päivää.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on verkkokauppiaalla (Suomen Mobiilivaruste Oy) oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.