Suomen Mobiilivaruste Oy:n Sopimusehdot

Suomen Mobiilivaruste Oy

Susikkaantie 573

31230 SUSIKAS

Yhteydenottolomake

1. Yleiset ehdot

Suomen Mobiilivaruste Oy (y:  2850263-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa maksunvälittäjämme kautta. Tilaukset käsitellään sellaisenaan kuin ne ovat tilausvahvistuksessa, mahdolliset huomautukset on tehtävä ennen tilauksen käsittelyä.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. 

2. Toimitus ja palautus

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pienlähetyksenä joten ne toimitetaan kotiisi päiväpostin mukana. Pienlähetyksissä ei ole seuranta mahdollisuutta. Isommat paketit toimitamme postipakettina tai Smartpost pakettina riippuen paketin koosta. Lähetämme sähköpostitse Postin seurantanumeron. Yli 80 euron tilauksiin toimitus on ilmainen.

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 Postin jakelupäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista tai Postin toiminnasta aiheutuvista viivästyksistä. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla. 

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Veloitamme palautuksesta asiakaspalautuskirjeenä 4,95€ palautuskuluja toimituskulujen kattamiseksi. Postipakettien osalta palautuksesta vähennettävä summa on 9,95€. Mikäli tilauksen loppusumma täyttää ilmaisten toimituskulujen ehdon, myös tässä tapauksessa palautuksesta vähennetään postituksista syntyneet kustannukset. Suomen Mobiilivaruste Oy ei vastaa kolmansien osapuolien kanssa tehdyistä sopimuksista.

Palautuskulut voi myös maksaa itse Postin toimipisteessä Postin voimassaolevan hinnaston mukaisesti kirjelähetyksenä jolloin ne ovat edullisemmat kuluttajalle. Kuitti tulee säilyttää mahdollisia epäselviä tilanteita varten.

Palautus tulee aina tehdä samalla lähetysmuodolla kuin lähettäessä, kirjepostina jaetut paketit palautetaan asiakaspalautuskirjeenä, ei pakettina. Mikäli palautusohjeita ei ole noudatettu ja tästä syntyy ylimääräisiä kustannuksia, ne veloitetaan kokonaisuudessaan asiakkaalta.

Asiakaspalautusohje:

Palautettavien tuotteiden tulee olla myyntipakkauksessaan, niiden tulee olla muuttumattomia ja käyttämättömiä sekä myyntikuntoisia. Mikäli tuote on otettu käyttöön tai tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, pidätämme oikeuden pidättää tuotteen arvon aleneminen täyteen hintaan saakka.

Tuotepalautuksen voit tehdä pakkaamalla tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja viemällä postin kirjelaatikkoon tai postin toimipisteeseen,
lähetyksen päälle tulee merkitä: ASIAKASPALAUTUSKIRJE, sopimusnumero 642899. Jos alkuperäinen lähetyspakkaus ei ole tallessa voitte pakata tuotteet kirjekuoreen merkinnällä:

ASIAKASPALAUTUSKIRJE 
Suomen Mobiilivaruste Oy
Susikkantie 573 
31230 SUSIKAS
Sopimusnumero 642899

Reklamaatio tapauksissa ota aina yhteyttä asiakaspalveluun, asian käsittelyä nopeuttaa kuva josta tuotteen vika ilmenee. Reklamaatiot voi tehdä asiakaspalvelu-lomakkeella tai sähköpostitse info@mobiilivaruste.fi.

Vaadimme aina Postin luovutuskuitin jos asiakaspalautus ei palaudu meille asti. Ilman luovutuskuittia emme voi tehdä Postille katoamisilmoitusta emmekä voi hyvittää kadonnutta asiakaspalautusta.
Postin toimipisteeseen viedyissä asiakaspalautuksissa tulee varmistaa että palautus tapahtuu asiakaspalautuskirje-lähetyksenä.

Rahat palautuvat tilille josta ne alunperin on maksettu Checkout-palvelun kautta.
Mikäli tilaus on maksettu Nordean, Handelspankin tai S-Pankin tililtä, tarvitsemme myös tilinumeron.
Meistä tai tuotteesta riippumattomista syistä palautetuista lähetyksistä vähennämme palautettavasta summasta palautuksesta. Suomen Mobiilivaruste Oy pidättää oikeuden olla palauttamatta ylimääräisiä kustannuksia, jos kuluttaja on nimenomaisesti valinnut muun kuin myyjän tarjoaman edullisimman vakiotoimitustavan.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi tulee perille meille, joten säilytäthän aina Postilta saamasi palautuskuitin. Joissain tapauksissa palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä voi kestää jopa 14 päivää.

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on verkkokauppiaalla (Suomen Mobiilivaruste Oy) oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tarjoushinnat

Mikäli asiakas haluaa palauttaa osan tilauksestaan ja tuotteet ovat tilattu tarjouskampanjan aikana niin että alennus on riippuvainen ostoskorin sisällöstä tarjoushinta mitätöidään palautettavasta summasta mikäli tarjouksen ehdot eivät palautuksen jälkeen täyty.

Maksuehdot

Maksupalvelutarjoaja

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

 

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: aina.fi

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com

mash.com/fi